Stop zinloos geweld tegen dieren

Waar vragen we u steun voor en waarom?

De aanpak van zinloos geweld tegen dieren. Er worden nog steeds dieren zwaar mishandeld en gedumpt zonder dat de daders gepakt worden. Dit heeft te maken dat er te weinig mankracht is om gedegen onderzoek te doen. Er zijn voor heel Nederland 125 mensen in dienst die als kerntaak hebben dierenmishandeling op te sporen en aan te pakken. Deze mensen behoren tot de unit dierenpolitie. Wij willen helpen de pakkans te vergroten dmv het breed uitmeten in social media waardoor dit zal leiden tot de aanhouding van de daders. Dit willen we doen door extra aandacht te geven aan zinloos geweld tegen dieren. Daarbij wordt samengewerkt met de desbetreffende instanties en instellingen.

Samen maken we het verschil!

Ik wil via Machtiging doneren

Hartelijk dank!              Al vanaf 2 euro per maand help je mee!

Door het breed uitmeten in social media wordt de aandacht gericht op het tegengaan van zinloos geweld tegen dieren en de pakkans van de daders vergroot. Hierdoor wordt het brede publiek aangesproken om mee te helpen en waardoor mensen inzien dat zij zelf ook via eenvoudige middelen kunnen helpen met het tegengaan van zinloos geweld tegen dieren ongeacht hun financiële situatie. Hierbij wordt onder andere gebruikt gemaakt van social media, tv en andere media. Het gevolg is dat op een gegeven moment een mentaliteitsverandering gaat plaatsvinden. Mensen zullen eerder een dier afgeven bij het asiel dan dumpen in bijvoorbeeld het bos. Ook geloven wij dat met uw steun personen zich wel 2 keer bedenken voordat ze überhaupt hun dier ook maar iets aan durven doen. We zitten er namelijk bovenop.