Online Marketeer (Vrijwillig)

Online Marketeer  (Vrijwilliger)

Ben je een ervaren marketeer in hart en nieren en heb je passie voor online media of wil je dit leren dan is dit de ideale functie voor jou? Heb jij ervaring met oa Social Media en wil jij een strategische invulling geven aan onze marketingactiviteiten op online vlak? Dan zijn wij op zoek naar jou! Ook mensen die op zoek zijn naar een stageplek of een afstudeeropdracht zijn van harte welkom om te reageren.

Wat ga je doen?
Als gevolg van de continue groei van Stichting Dierenfonds  zoeken wij een online marketeer. Dit is een schitterende uitdaging voor een ondernemend marketing talent, met een duidelijke affiniteit met dieren.
Met jouw enthousiasme ben je verantwoordelijk voor de strategische invulling van de marketing activiteiten op dierenmatch.com. Door middel van het actief benaderen van organisaties zorg jij er voor dat alle rubrieken een representatieve weergave worden van het gebied waarin ze actief zijn.

Jouw verantwoordelijkheden:
• Strategische bijdrage leveren aan lange termijn online strategie van dierenmatch.com.
• Opstellen en praktische uitwerking van e-mailings.
• Beheer en ontwikkeling van website & Social Media (Twitter, FB, Pinterest).
• In samenspraak met bestuur online partnerships opzetten met organisaties.
• Creëren van aansprekende en effectieve content.

Je bent en/of hebt en/of wilt leren:
• Goed gevoel voor commercie en dierenwelzijn.
• Een duidelijke visie op ontwikkelingen binnen online marketing.
• Ervaring met Social Media.
• Aanstekelijk enthousiast, analytisch, hands-on mentaliteit.
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
• Communicatief vaardig.

Wat bieden wij?
• Uitstekende begeleiding en ruimte voor eigen initiatief
• Open en leuke werksfeer in een succesvolle en snel groeiende organisatie;
• De uitdaging bij te dragen aan de groei van ons enthousiaste en dynamische organisatie.

Tijdsduur en vergoedingen

De taken kunnen vanuit het eigen huis worden uitgevoerd en zullen een tijdsinvestering vragen van minimaal 1 dagdeel per week.

Reiskosten, noodzakelijke bedrijfsvoeringkosten en onkosten worden vergoed. Andere vergoedingen zijn mogelijk in overleg en passend bij de werkzaamheden.

Lijkt je dit leuk om te doen en geef je om dieren? Reageer dan en vul het contactformulier in of mail ons info@stichtingdierenfonds.nl