Fondsenwervers gezocht voor Arnhem

Fondsenwerver voor 1 dagdeel per week waar je een onkostenvergoeding voor krijgt. Als fondsenwerver probeer je mensen op verschillende plekken in Arnhem en omgeving  in een goed gesprek te informeren over de lokale projecten die Stichting Dierenfonds wil uitvoeren in de regio en ze te motiveren om ook mee te helpen. Mensen kunnen op verschillende manier helpen door bijv het geven van een eenmalige gift, donateur worden, vrijwilligerswerk doen, kortom ze kunnen op verschillende manieren bijdragen.

Om dit te kunnen doen ben je niet op je mondje gevallen en vindt je het leuk om mensen aan te spreken en aan te moedigen om ook mee te helpen en heb je een hart voor dieren. Daarnaast ben je in staat om, samen met andere vrijwilligers van Stichting Dierenfonds mee te denken over nieuwe kansen en mogelijkheden ten aanzien van fondsenwerving.

Je krijgt van ons de juiste begeleiding en ondersteuning met bijv promotiematerialen om het werk goed uit te kunnen voeren.

Wil je ons ook komen helpen?

Neem contact met ons op via info@stichtingdierenfonds.nl

Namens alle dieren bedankt!