Activiteiten Kinderboerderij Apeldoorn

Naast dat we ons aan het inzetten zijn voor kinderboerderijen zullen ze ook een bijdrage krijgen uit het Kinderfonds. Bekeken zal worden welk budget er vrij gemaakt kan worden met lokaal opgehaalde donaties. Kinderboerderij De Maten

In mei wordt het geboortefeest georganiseerd op de kinderboerderij. Dit wordt mogelijk gemaakt door een bijdrage uit het kinderfonds.

Geboortefeest bij Kinderboerderij de Maten

Op zondag 18 mei wordt het jaarlijkse geboortefeest gevierd bij Kinderboerderij de Maten. Iedereen is van 11.00 tot 17.00 uur van harte welkom aan de Pallietergaarde 25. Voor zowel jong als oud worden leuke activiteiten georganiseerd.

De dieren die afgelopen periode zijn geboren bij Kinderboerderij de Maten staan in het middelpunt van de belangstelling en kunnen bewonderd worden. Tijdens het geboortefeest zijn verschillende kraampjes aanwezig. De kinderen kunnen  ponyrijden, springen op het springkussen en hun slag slaan bij verschillende (gooi)spelletjes. Daarnaast treedt het Kindercircus ook nog een paar keer op. Entree is gratis, voor de verschillende activiteiten kan een bijdrage worden gevraagd. Kom ook naar de boerderij en vier het mee.

Geboortefeest, zondag 18 mei

11.00 tot 17.00 uur

Pallietergaarde 25, Apeldoorn

Voor meer info  klik hier